ליצירת קשר

    אישור משכנתא עקרוני

    מהו אישור עקרוני למשכנתא?

    אישור עקרוני למשכנתא הוא אישור הניתן ע”י הבנקים למי שמבקש משכנתא להשלמת הון לרכישת בית. בתהליך של קבלת האישור העקרוני, הבנק בודק את הנתונים שהלקוח פירט בע"פ (האישור העקרוני ניתן לפעמים ללא בחינה של המסמכים המפורטים של הלקוח) כגון גובה ההכנסות ממקורות השונים, מקום עבודה, וותק במקום עבודה, רצף תעסוקתי, הון פיננסי, חיווי אשראי של הלקוח, הלוואות שיש ללקוח, שווי הנכס, גובה המשכנתא הרצויה, החזר משכנתא חודשי ועוד נתונים חשובים. בהנחה שהלקוח עומד בקריטריונים של הבנקים ובתנאי הרגולציה שמוכתבים לבנקים, אזי הבנק יאשר את הבקשה למשכנתא על סמך הנתונים שקיבל מהלקוח עצמו.

     

    מדוע חשוב לקבל אישור עקרוני למשכנתא לפני קניית דירה?

    אישור משכנתא הוא חלק חשוב בתהליך לפני חתימה על חוזה רכישת דירה. רצוי לא לחתום על קניית ביית לפני שיודעים בוודאות שהבנק מאשר את המשכנתא שהוא חלק עיקרי של הכסף בתהליך רכישת הדירה.

    אישור עקרוני לא אומר בהכרח שהמשכנתא תאושר בסופו של דבר (יש עוד גורמים בתהליך שיכולים לגרום לכך שהבנק לא יאשר את המשכנתא) כגון: המורכבות המשפטית של הנכס, שינוי סטטוס תוך בתהליך לקיחת המשכנתא, ועוד.

     

    4 סיבות מדוע יש חשיבות עקרונית לאישור המשכנתא לפני שקונים ביית

    אישור משכנתא הוא לא רק עניין פורמלי, זה שלב חשוב בתהליך קניית הדירה (אם צריך משכנתא בתהליך). מספר סיבות מדוע יש חשיבות עקרונית לאשר את המשכנתא בתהליך רכישת הנכס:

    1. הפרת חוזה: ללא אישור עקרוני למשכנתא, חתימה על חוזה רכישה של דירה עלולה להסתיים במפח נפש לא קטן. אתם עלולים למצוא את עצמכם בהפרת חוזה כי אין את הכסף הנדרש לשלם את מחיר הביית, היות ובניתם על משכנתא כחלק חשוב של ההון העצמי. השלכות של הפרת חוזה יכולות להסתיים בעגמת נפש לא קטנה וקנס כספי לא מבוט (הפרת חוזה). לא לחתום על חוזה לרכישת דירה לפני שיש אישור עקרוני של לפחות אחד מהבנקים.
    2. שקט נפשי לביצוע העסקה ולהמשך התהליך: לדעת שהבנק אישר לי את התנאים של המשכנתא זו הרגשה נהדרת. אתם יכולים להיות רגועים ולחתום על חוזה הרכישה, בידיעה שיש לי את הכסף הנדרש לקניית הבית במלואו (הון עצמי + משכנתא של הבנק).
    3. בדיקת הנתונים הפיננסים שלנו ע"י הבנק: בתהליך האישור הבנק עושה את הבדיקות המעמיקות שלו על הלקוח (הכנסות, הלוואות ארוכות טווח, וותק בעבודה, הכנסות נוספות, חיווי אשראי ועוד) ועלול שלא לאשר את הבקשה מכל מיני סיבות רגולטוריות. בהנחה שהבדיקות של הבנק מתבססות על מסמכים ואישורים מדויקים, אזי האישור העקרוני למשכנתא של הבנק הוא חשוב מאוד ונותן מענה גם לשאלות הללו.
    4. הבנה פיננסית של משק הבית לטווח ארוך: בתהליך הכנת הבקשה לאישור עקרוני – מתקיים תהליך מיפוי של הצרכים הפיננסים של הלקוח עם הסתכלות קדימה ועל בסיס זה מוגשת הבקשה לאישור עקרוני: מיפוי ההכנסות, מיפוי ההלוואות שישנם, גובה ההחזר החודשי המבוקש, אורך החזר המשכנתא בשנים ועוד. התשובות לשאלות הללו משפיעות מאוד על אישור או אי אישור הבקשה למשכנתא.

     

    מעוניין באישור משכנתא עקרוני?

    פנה אלינו עוד היום לקבל ייעוץ עם חברת ייעוץ משכנתאות שלא רק תחסוך לכם המון כסף, אלא גם תלווה אתכם לאורך כל הדרך אל ההצלחה!

     

    אישור עקרוני למשכנתא

    מידע נוסף בנושא

    הכירו את אליעזר חזות

    אם אתם חושבים לקחת משכנתא או שאתם חושבים על מחזור משכנתא או צריכים כל דבר שנוגע למשכנתא, אתם חייבים להכיר את אליעזר חזות, אחד המומחים בישראל שיוכל לסייע לכם. אליעזר חזות הוא יזם הייטק ויזם נדל"ן בעברו ובשנים האחרונות הוא יועץ משכנתאות. הוא הוביל להצלחה אין ספור משפחות וסייע להם לקבל את המשכנתא בתנאים הטובים ביותר עבורם. אם גם אתם רוצים ליווי צמוד, מקצועי ואיכותי, אם גם אתם רוצים להיות בידיים טובות וגם להרגיש ככה, אתם חייבים להכיר אישית את אליעזר חזות. מאות לקוחות לא טועים וגם אתם מוזמנים להיות חלק מההצלחה. כל מה שאתם צריכים זה ליצור קשר בהקדם.

    מהי משכנתא אישור עקרוני?

    הבנק מחויב לתת לכל אחד הצעת משכנתא בהתאם למצבו הכלכלי ולפרמטרים אחרים. זה אומר שאם יש לכם חשבון בנק איפשהוא, אתם יכולים לבקש אישור מהבנק ללקיחה והאישור הזה יהיה תקף ל-24 ימים בהם תוכלו לבחון אותו ולהחליט אם זו היא המשכנתא בשבילכם. אבל עם יד על הלב, כשאתם מבקשים מהבנק משכנתא אישור עקרוני, אתם באמת חושבים שהוא יתחשב בכם? הבנק דואג לאינטרסים של עצמו ואם לא תיקחו מישהו שיידע ללחוץ במקומות הנכונים ושיידע להציע מסלולים שונים, לא תקבלו משכנתא שתהיה טובה לכם. עם יועץ מקצועי הכול ייראה אחרת ומי זה יועץ כזה? הנה מישהו שאתם חייבים להכיר.

    משכנתא אישור עקרוני

    אם אתם רוצים לקחת משכנתא זה אומר שאתם עומדים בפני רכישת או בניית בית. לקיחת משכנתא היא דבר מורכב ויש לה משמעות לעוד שנים רבות קדימה. המשכנתא היא הלוואה ארוכת טווח והיא יכולה להשפיע על איכות החיים גם בעוד כמה עשורים, היא יכולה העיק מאוד ויכולה מצד שני גם להיות כמעט לא מורגשת. כדי לקחת את המשכנתא הנכונה צריך יועץ משכנתאות מוסמך שילווה אתכם בתהליך. יש כאלו שפונים לבנק ומבקשים משכנתא אישור עקרוני אבל הדרך הנכונה היא לתת לאיש מקצוע לבחון את הדברים ואז ללכת לבנק ולבקש יחד איתכם את המשכנתא. תהיו בטוחים שהתוצאה תהיה טובה יותר.

    עד כמה חשוב אישור משכנתא עקרוני?

    כל אדם רוצה שתהיה לו קורת גג קבועה, בית משלו אליו הוא יוכל להגיע תמיד ויהיה זה שבו הוא יגדל את משפחתו. לא לכל אדם יש את הכסף לרכוש דירה ולא משנה איזו, ומה שבסופו של דבר עשוי להכריע את הכף הוא האם הבנק יאשר משכנתא כדי שאפשר יהיה לקנות את הבית המיוחל. מהי משכנתא? משכנתא היא הלוואה למטרת דיור. זו הלוואה גדולה שניתנת לשנים ארוכות (20-30 שנה) ולכן חשוב לקחת אותה בזהירות. הבטחון העיקרי של הבנק כשהוא נותן משכנתא הוא הדירה שנקנית או נבנית, שבפועל היא גם של הבנק עד לסיום ההלוואה. מי שרוצה יכול לנסות ולקבל אישור משכנתא עקרוני.

    מהו אישור משכנתא עקרוני?

    לכל אדם מגיע לקחת משכנתא אם הוא עומד בתנאים שהבנק מציב, תנאים בסיסיים שנגזרים מהמצב הכלכלי שלו ופרמטרים נוספים. כל אחד יכול לבקש אישור משכנתא עקרוני מהבנק מה שאומר שהבנק בחן את יכולותיו הפיננסיות והוא מציע לו לקחת סכום מסוים בתנאים מסוימים. הבנק מחויב לאותם תנאים שהוא הציע ל-24 ימים לאחר ההצעה והוא לא יכול לחזור בו בזמן הזה. מי שרוצה לקחת משכנתא והתנאים הללו טובים לו יוכל ללכת לבנק ולסגור על ההלוואה. בכל מצב, לא מומלץ לעשות שום דבר שקשור במשכנתא לפני שלוקחים יועץ משכנתאות מוסמך שידע להשיג את הטוב ביותר בשביל הלקוחות שלו.

    לא לוותר על ייעוץ

    אם קיבלתם אישור עקרוני מהבנק זה בסדר, אבל אל תעשו איתו כלום לפני שאתם מתייעצים עם יועץ משכנתאות מוסמך. אם לא הוצאתם אישור עקרוני עדיין, רצוי שתעשו זאת לפני שאתם חותמים על חוזה רכישה ביחד עם היועץ כדי שיגיד לכם מה טוב לכם ומה לא.

    יועץ משכנתאות מקצועי כמו אליעזר חזות ייקח אתכם יד ביד אל עבר המשכנתא המיוחלת. הוא יבין מהם הצרכים שלכם ויבנה איתכם את התמהיל הנכון והמתאים לכם. הוא יידע איך להתמקח עם הבנק כדי להשיג לכם את התנאים הטובים ביותר ובסופו של דבר תוכלו לרכוש את הבית שאתם רוצים. אל תחכו עם זה אפילו רגע אחד.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל