ליצירת קשר

    משכנתא חוץ בנקאית

    משכנתא חוץ בנקאית היא משכנתא הניתנת ע"י גופים חוץ בנקאיים כמו חברות ביטוח, קרנות נדלן, קרנות חברתיות ועוד שאינן מפוקחות ע"י המפקח על הבנקים. בין החברות שנותנות משכנתאות נמצא חברות כמו כלל ביטוח, הראל ביטוח, מיטב דש, טריא ועוד המון גופים אחרים. בעזרת משכנתא חוץ בנקאית, יכולים לווים רבים שלא קיבלו אישור מהבנקים מכל מיני סיבות לקבל את המשכנתא ולהפוך לבעלי נכס.

    משכנתא חוץ בנקאית היא משכנתא שבה ההחזר הוא גבוה יותר, מאחר ומדובר באנשים שלא אושרו ע"י הבנקים. לכן כדאי מאוד להיעזר עם יועץ מקצוען לבחון עם איזה גופים לעבוד מחשש שלא תוכלו לעמוד בהחזרים.

     

    למי מתאים משכנתא חוץ בנקאית?

    משכנתא חוץ בנקאית היא פתרון טוב עבור אנשים שניסו לקחת משכנתא דרך הגופים הבנקאיים וקיבלו תשובה שלילית (מכל מיני סיבות). התהליך של לקיחת משכנתא בבנקים מלווה בבירוקרטיה לא קטנה והמון מסמכים ובדיקות שהבנק דורש ומבצע (כדי להקטין את הסיכון מבחינתו). בעקבות זאת לא מעט אנשים שמתקשים לקבל משכנתא פונים לחוץ בנקאי, מה שהופך את החוץ בנקאי לאפשרות טובה עבורם.

     

    יתרונות המשכנתא חוץ בנקאית

    • פריסת המשכנתא עד 20-40 שנה (לבעלי יכולת החזר נמוכה)
    • מימון עד 70%-80% מגובה הנכס (לא כפוף למגבלות הבנקים)
    • פתרון ללווים שלא קיבלו משכנתא בבנקים רגילים
    • מגוון גמיש של פתרונות שניתן להתאים לכל לווה.
    • בדרך כלל אישור מהיר של ההלוואה.

     

    לסיכום

    בשונה מהמערכת הבנקאית, המערכת החוץ בנקאית הרבה יותר מבוזרת (עשרות גופים) וכל גוף מציע פתרון שונה ועלויות שונות, בהתאם לרמת הסיכון שהוא מ מגלם. כאן הנסיון והקשרים שלנו עם הגופים נכנס לתמונה. היתרון של חברת ייעוץ משכנתאות מומלצת הוא  ל"תפור" את המשכנתא הנכונה ללקוח, לתת מענה לבעיות שצצות תוך כדי תהליך והבאה לסיומו המוצלח של התהליך.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל