ליצירת קשר

    ייעוץ משכנתאות בצפון

    אם אתם גרים בצפון ואתם חושבים לבנות שם בית או לקנות שם נכס, התברכתם. אזור הצפון הוא אזור מקסים, אזור עם המון ירוק, טבע ושבילים ולא משנה איפה תגורו, אתם תהיו קרובים לכל אלו. בין אם אתם חושבים לקנות משק במושב ובין אם אתם חושבים לקנות דירה בבניין בעיר, אתם צריכים בסבירות גבוהה לקחת משכנתא ומשכנתא עשויה להיות הלוואה הגדולה שתשפיע עליכם לשנים ארוכות. אז איך לוקחים משכנתא? עם ייעוץ משכנתא בצפון. כן, אל תוותרו על זה כי אתם יכולים לחסוך המון כסף. אל תוותרו על ייעוץ מקצועי שיבחן את היכולות שלכם ויתפור לכם את החליפה המתאימה לכם.

    ייעוץ משכנתאות בצפון – מה הוא כולל?

    אם אתם מחפשים ייעוץ משכנתאות בצפון אתם צריכים לדעת בגדול מה הוא כולל. הוא כולל קודם כל הכרות של הלקוח, מי הוא ומהן היכולות הכלכליות שלו, מה העבר האשראי שלו ומהן ההכנסות שלו. ייעוץ משכנתאות כולל גם בנייה של תיק הלווה, איסוף המסמכים הדרושים כדי שניתן יהיה להגיש אותם לבנקים. בנוסף גם בניית תוכנית תמהיל מתאימה ללקוח בהתאם ליכולות שלו והוא כולל גם את כל תהליך ביצוע הביטחונות עד לקבלת המשכנתא. מה עוד? הוא יכול לכלול גם הגדרה של יעדים לשינוי המשכנתא ועוד דברים רבים אחרים.

    אז למה לא נציג בנקאי?

    אם תלכו לבדכם לבנק ותתחילו לברר לגבי משכנתא, תקבלו נציג נחמד שיסביר לכם על האפשרויות שלכם ועל איזו ניירת אתם צריכים להגיש לו. אז למה למעשה לקחת יועץ עצמאי? למה לא לסמוך על היועץ שהבנק מציע? בדיוק בגלל השם שלו – יועץ בנקאי. יועץ מטעם הבנק הוא יועץ שדואג קודם כל לאינטרסים של הבנק ואם אתם רוצים שידאגו לאינטרס שלכם, אתם צריכים לשלם על זה. אבל אל דאגה, עם יועץ מקצועי ואיכותי כמו אליעזר חזות זו לא תהיה סתם הוצאה של כסף אלא להיפך, זה יהיה חיסכון משמעותי בכסף כי אתם תחסכו לטווח הרחוק עשרות ומאות אלפי שקלים. אל תחכו אפילו רגע אחד ואל תתלבטו בכלל בעניין.

     

    ייעוץ משכנתאות בצפון

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל