ליצירת קשר

    יועץ משכנתאות בחיפה

    אם אתם עומדים בפני רכישת דירה למגורים, אתם עומדים בפני הגשמת חלום. יש לא מעט אנשים שהיו רוצים את זה אבל לא יכולים להרשות לעצמם, ואם אתם מאלו שכן, התברכתם. זה לא אומר שיש לכם את כל הכסף בשביל זה או יותר נכון, סביר להניח שאתם צריכים מימון בשביל לרכוש את הדירה, ומימון כזה הוא כידוע משכנתא. אם אתם עומדים לקחת משכנתא ואתם גרים באזור חיפה, יועץ משכנתאות בחיפה כמו בכל מקום אחר הוא זה שצריך לייעץ לכם. אל תחשבו שאתם חכמים ושאתם לא צריכים עזרה ואל תעשו דברים שאחר כך תצטערו עליהם. כל מה שאתם צריכים זה ייעוץ מקצועי.

     

    יועץ משכנתאות בחיפה – למה בכלל צריך אותו?

    רגע לפני שאתם מחפשים יועץ משכנתאות בחיפה כדאי להבין קודם מהי בכלל משכנתא. משכנתא היא הלוואה לכל דבר ואת זה צריך לזכור, הלוואה גדולה שהבנק או כל גוף פיננסי אחר נותן כשהביטחון העיקרי של הבנק הוא הנכס עצמו שנשאר גם של הבנק עד לסיום תשלום ההלוואה מה שקורה בדרך כלל אחרי כ-20 עד 30 שנה. ולמה אתם צריכים יועץ? כי יש סוגים שונים ומסלולים שונים של הלוואות, וכי כל שינוי במשכנתא יכול להיות עם משמעות כלכלית לטווח הארוך. יועץ משכנתא יעשה לכם סדר ובשורה התחתונה, הוא יחסוך לכם המון. הרבה יותר ממה שתוציאו על הייעוץ שלו.

     

    לבחור את הטוב ביותר!

    אם אתם מחפשים יועץ משכנתאות, אסור לכם להתפשר על פחות מהטוב ביותר. למה? כי ההשלכות על של זה יהיו משמעותיות, ולא לטווח קצר אלא לפרק זמן ארוך מאוד בחיים. עבור רוב האנשים רכישת בית תהיה העסקה המשמעותית ביותר שהם יעשו בחיים, והמשכנתא יכולה להשפיע על איכות החיים לשנים ארוכות. אז מה עושים? בוחרים באליעזר חזות, האיש שהוביל עשרות רבות של משפחות אל עבר המשכנתא הטובה ביותר בשבילן. באליעזר חזות הוא בעל ניסיון של שנים רבות בשוק הנדל"ן, כיזם, כמוביל פרויקטים וגם כיועץ למימון ומשכנתאות. הוא יעשה הכול בשביל להוזיל לכם את המשכנתא ולהתאים אותה בשבילכם.

     

    יועץ משכנתאות חיפה

    יועץ משכנתאות חיפה

    בית הוא עוגן, הוא יציבות. בית הוא המקום אליו אנחנו מגיעים בסוף יום ארוך ומתיש, המקום בו אנו חיים את חיינו עם משפחתנו ומבלים בו לא מעט שעות. כולנו חולמים על בית משלנו, בית אותו נוכל לעצב כמו שאנחנו רוצים ובלי להיות עם מגבלות כאלו ואחרות מבעל הבית, בית שיהיה כמו שתמיד חלמנו. בשביל לרכוש בית אנחנו צריכים מימון ומימון זה אומר משכנתא. בשביל לקחת משכנתא צריך יועץ משכנתאות חיפה אם אנחנו מהאזור, יועץ שיבהיר לנו מה נכון לנו לאחר שהוא עשה את כל הבדיקות והמודלים ולאחר שהבין מהם הצרכים והמגבלות שלנו.

     

    יועץ משכנתאות חיפה או יועץ משכנתא מהבנק?

    אז למה למעשה לקחת יועץ משכנתאות חיפה ולשלם לו כסף ולא להקשיב ליועץ המשכנתא מהבנק? יש לזה תשובה פשוטה מאוד – כי היועץ מטעם הבנק ישמור על האינטרסים של הבנק ויועץ מטעמכם ישמור על האינטרסים שלכם. כן, ככה פשוט. אתם חייבים לקחת איש מקצוע שכל מה שיעניין אותו הוא אתם. אתם צריכים לקחת מישהו שאתם יכולים לסמוך עליו שאין לו שום מניעים נסתרים ושהדבר היחיד שהוא רוצה הוא לתפור לכם את המשכנתא המתאימה לכם ביותר. בדיוק בגלל זה צריך לשלם ליועץ משכנתא פרטי. וכן, זה כסף שיחזור אליכם פי כמה וכמה. הוא יחזור אליכם מכיוון שתחסכו בזכות אותו יועץ הרבה הרבה יותר כסף במשכנתא.

     

    כל משפחה והמשכנתא שלה

    בבואכם להתחיל לעבור עם יועץ המשכנתאות שלכם הוא ישאל אתכם המון שאלות. השאלות הללו יהיו בקשר ליכולות הכלכליות שלכם ולא פחות חשוב מזה, מה התכנונים העתידיים שלכם. לכל משפחה יש את היכולות שלה ואת השאיפות שלה ויועץ משכנתאות צריך להתאים את המשכנתא בהתאם. כך לדוגמא יש כאלו שיעדיפו להחזיר הרבה ולגמור עם המשכנתא מהר יותר, ותפקידו של היועץ יהיה בין השאר להסביר את המשמעות של החזר גבוה על איכות החיים בהמשך הדרך.

    אם אתם מחפשים את יועץ המשכנתאות הטוב ביותר אתם מחפשים את אליעזר חזות, איש נדל"ן ותיק ויועץ משכנתאות מוסמך שישמח מאוד לסייע לכם.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל