ליצירת קשר

    יועץ משכנתאות בקריות

    שוק המשכנתאות בישראל הוא שוק עצום. עשרות אלפי משפחות ויחידים שלוקחים משכנתאות בכל שנה ושנה והסכומים הכוללים אדירים. הבעיה היא שרבים לא ממש מבינים שזו הלוואה לכל דבר, ויותר מזה, זו הלוואה לטווח ארוך ובגלל שהיא כזו צריך לחשוב טוב טוב לפני שלקוחים אותה או נכון יותר לומר, צריך לבחור את המשכנתא הנכונה. רק יועץ משכנתאות בקריות כמו בכל מקום אחר יוכל לסייע בבחירת התמהיל הנכון. יש סוגים שונים של תמהילים ורוב האנשים לא באמת מבינים בזה. אל תתפתו ותקשיבו ליועץ המשכנתאות של הבנק כי יש לו אינטרס אחד והוא – הרווחים של הבנק. קחו יועץ עצמאי או חברת ייעוץ שהאינטרס שלהם יהיה אחד – הלקוח שלהם.

     

    יועץ משכנתאות בקריות לבניית התמהיל הנכון

    לכל משפחה יש את הצרכים שלה והתכנונים העתידיים שלה. כך לדוגמא יש בני זוג בתחילת דרכם המשותפת שמתכננים להביא לעולם ילד אחד ולא יותר, ויש מי שחולם על חמישה ילדים וכמובן שההוצאות העתידיות יהיו בהתאם. יועץ משכנתאות בקריות כמו בכל מקום אחר אמור לעשות בדיוק את זה, הוא אמור להבין מה כל משפחה צריכה ולבנות לה את התמהיל המתאים לה, ובשורה התחתונה, שההחזר יהיה כזה שהיא תוכל לעמוד בו. יועץ משכנתאות אמור להבין בתחום ולתת ייעוץ שבסופו של דבר ישתלם מאוד כלכלית ללקוח שלו.

     

    אמינות ומקצועיות מעל לכל!

    אם אתם מחפשים יועץ משכנתאות כי אתם עומדים רגע לפני העסקה הגדולה ביותר בחיים שלכם, אם אתם רוצים להיות רגועים ולדעת שאתם לוקחים את המשכנתא שמתאימה למידות שלכם, אתם צריכים לבחור יועץ אמין ומקצועי כזה שיענה על הפרמטרים הללו ועוד רבים אחרים. במילים אחרות, אתם צריכים לבחור באליעזר חזות, מי שצבר לא מעט ניסיון בתחום וייעץ לאין ספור משפחות ויחידים בדרך למשכנתא שלהם.

    אליעזר חזות עבד המון מול בנקים בעברו וראה במהלך הדרך כמה אפשר להוזיל עלויות, מה שרוב הציבור לא יודע. הוא רואה בסיוע למשפחות מטרת חיים והוא ישמח לסייע גם לכם. כל מה שאתם צריכים זה ליצור קשר ולקבל את כל המידע שאתם צריכים!

     

    יועץ משכנתאות בקריות

    ייעוץ משכנתאות בקריות

    אם אתם חושבים לקנות דירה באזור הקריות, אתם בכיוון הנכון. מדובר על אזור יפיפה, אזור שמתפתח בצורה משמעותית בשנים האחרונות, אזור שיש בו היום המון משפחות צעירות ונראה שהוא הולך לגדול ולהתרחב עוד ועוד. יכול היות שגדלתם בקריות ויכול להיות שיש פרויקט שמעניין אתכם שם למרות שאתם לא מהאזור, בין כך ובין כך זו תהיה הוצאה גדולה מאוד וסביר להניח שגם אתם כמו מרבית האנשים לא תוכלו לצלוח אותה ללא משכנתא. ייעוץ משכנתאות בקריות הוא משהו שאתם חייבים. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לעשות את זה לבד או עם ייעוץ בנקאי. אחרי שתגיעו לייעוץ כזה תבינו כמה הייתם חייבים אותו.

     

    למה צריך ייעוץ משכנתאות בקריות?

    ייעוץ משכנתאות בקריות כמו בכל מקום אחר הוא משהו שאתם חייבים. האדם הפשוט לא באמת מבין מהן האפשרויות שעומדות בפניו. הבנק והיועצים שלו, שמציגים את הדברים כאילו הם הכי טובים בשביל הלקוחות, חושבים כמובן קודם כל למקסם את הרווחים של הבנק. ייעוץ משכנתאות מקצועי יכלול בניית תוכנית תמהיל אופטימאלי שיעשה על בסיס ניתוחים פיננסיים והבנת הסיכונים העתידיים, הוא יכלול בניית תיק לווה על מנת שניתן יהיה להגיע איתו לבנק ולהציג אותו, וכמובן, הוא יכלול הכרה מקיפה של הלקוח, מי הוא ומה ההכנסות שלו ומהי הדרך הטובה ביותר בשבילו לקחת משכנתא.

     

    יועץ משכנתא זה כסף שחוזר

    אנשים נוטים לחסוך כסף אבל לא תמיד על הדברים הנכונים. אתם צריכים להסתכל על זה כמו על השקעה לטווח ארוך. כן, אתם תשלמו עכשיו את שכר הטרחה של היועץ אבל מה שהוא יחסוך לכם, יכול להיות עשרות ומאות אלפי שקלים בכל תקופת המשכנתא. יועץ משכנתא הוא איש מקצוע לכל דבר, הוא למד את התחום והוא צבר בו ניסיון רב.

    אם אתם מחפשים יועץ משכנתא שבאמת תוכלו לסמוך עליו, אתם צריכים להכיר את אליעזר חזות, האיש שעזר להמון משפחות להגיע לדירה המיוחלת. אליעזר חזות הוא מקצוען בתחומו והוא ישמח לסייע גם לכם כדי שתיקחו את המשכנתא הנכונה בשבילכם.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל