ליצירת קשר

    בטוח שאתה הולך לקחת משכנתא לבד

    משכנתא היא ההלוואה הגדולה ביותר שכנראה לקחתם אי פעם והמהלך פיננסי הגדול ביותר שתעשו בבמהלך החיים. מהלך מאד גדול, משמעותי ובעל השלכות פיננסיות לעתיד. אולם, בסופו של דבר אין כמו להיכנס לבית שרכשתם בעזרת המשכנתא ולדעת שזהו – הביית הוא שלכם ועשיתם את המהלך.

    אך לפני שרצים לקנות ביית ולקחת משכנתא, חשוב להדגיש שלקיחת משכנתא מהבנקים ללא יועץ מקצועי ומנוסה שמכוון, מלווה ומכווין אותכם לאורך כך התהליך – יכול להפוך את החוויה של קניית הבית לחוויה בירוקרטית ומתסכלת וגם לעתים לגרום להפסד כספי לא קטן בחסכון בעליות המשכנתא המשכנתא

    להבדיל מהלוואה בנקאית רגילה שבדרך כלל ניתנת בסכומים קטנים, במסלול אחד וגם פרוסה על פני מספר שנים קטן, משכנתא ניתנת בסכומים מאוד גבוהים עם פריסה לעד 30 שנה וגם עם מסלולים רבים ומגוונים. כך שלאדם נורמטיבי – אין ממש דרך פרקטית להבין את המשמעויות והדקיות של כל מסלול, איזה מסלולים עדיפים, איך ההשפעה של פריסת המשכנתא ל X  או ל Y שנים משפיעה על עלויות המשכנתא ומהו התמהיל האופטימאלי ללקוח ולא לבנק עצמו !.

    אם נסתמך על ההסברים וההצעות של הבנקים שמהם לוקחים את משכנתא, הרי ברור שההסברים וההצעות האלו מוכוונות לייצר רווח מקסימאלית לבנק עצמו (היות והבנקים הם גופים שנמדדים על פי הרווחים שלהם), אז סביר להניח שההצעה שתקבלו לא תהייה בהכרח הכי טובה עבורכם והמשמעות יכולה להתבטא בעלויות של עשרות אלפי שקלים אם לא יותר.

    כפי שהבנו, הבנקים הם גוף שמטרתו לייצר רווחים לפני הכל, כך שהאינטרס הוא לא תמיד לטובת הלקוח. לשם כך, אנו יועצי המשכנתאות  המנוסים והוותיקים, תפקידנו לייצג ולדאוג לאינטרס של הלקוחות שלנו בלבד וגם לדאוג שהמשכנתא תהיה הכי מיטבית עבור לקוחותינו ולחסוך כמה שיותר בעלויות המשכנתא.

    עולם ייעוץ המשכנתאות הוא עולם מורכב פיננסית שדורש נסיון, מקצועיות ויכולת מיקוח מול הבנקים כדי להשיג את הכי טוב בשביל הלקוח. כשלא מרגישים טוב, הולכים לרופא לקבלת אבחון וטיפול, כך גם כשהולכים לקחת משכנתא  צריך יועץ משכנתאות מקצועי. רצוי שאת העסקה המשמעותית בחייכם תבצעו עם יועץ משכנתאות מקצועי עם הרבה נסיון ושיתאים את המשכנתא לצרכים האישים והפיננסים שלכם.

     

    לכן, חשוב ומומלץ מאוד לקחת יועץ משכנתא המבין ומתמחה בתחום.

    יועץ משכנתאות מקצועי ידאג לך בכך שהוא:

    •  יבצע בדיקת כדאיות ללקיחת משכנתא
    • ינהל משא ומתן נכון ויעיל על הריביות מול הבנקים
    • יטפל בנושאים הטכניים והבירוקרטיה
    • יעניק לך ראש שקט, תחושת בטחון וחסכון בזמן ואנרגיה
    • תמיד יהיה עם יד על הדופק

    אם אתה מעוניין ליהנות מכל היתרונות של יועץ משכנתאות בחיפה שהוא מקצועי ואובייקטיבי? אנחנו בהחלט נשמח לעמוד לרשותך! השאר פרטים – ואנו נחזור אליך עוד היום!

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל