ליצירת קשר

    טיפים לבחירת חברה לייעוץ משכנאות מתאימה

    תחום ייעוץ המשכנתאות – רקע

    תחום ייעוץ המשכנתאות צמח מתוך צורך אמיתי של לקוחות בישראל לקבל ייעוץ מקצועי ואובייקטיבי בעסקת המימון הגדולה בחייהם. הרבה פעמים בנקאים בסניפים יכולים לעשות נזקים גדולים ללקוחות, לא לאשר להם בקשות ולגמור להם את העסקה או סתם לבנות להם משכנתא ממש גרועה שתעלה להם עשרות ומאות אלפי שקלים מעבר למה שהם צריכים לשלם בפועל. אנחנו כאן בשביל זה – לאשר כל לקוח גם אם יש לו בעיות, לדאוג לספק את המשכנתא הטובה ביותר בזמן הקצר ביותר ללא כאבי ראש ולחצים מיותרים.

     

    חברה לייעוץ משכנתאות, מה היא ומה הם עושים?

    חברה לייעוץ משכנתאות בנויה מאוסף של אנשי מקצוע שמתמחים בעולם הפיננסים והמשכנתאות ומספקים ייעוץ וליווי צמוד ללקוחות שרוצים לקנות בית חדש וצריכים משכנתא להשלמת ההון העצמי. החברה היא בדרך כלל גוף גדול יותר ובעלת מוניטין רב יותר מאשר עסק פרטי של ייעוץ משכנתאות מה שגם מעיד על נפח ההעסקאות והכוח מול הבנקים שיש לחברה ביחס לעסק פרטי של ייעוץ משכנתאות. כפי שאמרנו החברה בנויה ממספר יועצי משכנתאות וכלכלנים ועוד פונקציות אחרות באגון שתפקידם לתת את השרות המקצועי והאמין ביותר ללקוח ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר שאפשר עבור המשכנתא המבוקשת.

    החברה לייעוץ משכנתאות מתמחה בעבודה עם גופים בנקאיים, גופים חוץ בנקאיים, חברות אשראי (חברות מאושרות ע"י בנק ישראל ומשרד האוצר) והכל כדי לתת מענה כוללני ללקוח שלא תמיד יכול לקחת משכנתא בבנק או שצריך השלמות הון למטרות מסוימות והבנק מוגבל בלתת אותם מבחינה רגולטורית.

     

    חברה לייעוץ משכנתאות, יתרונות על פני יועץ משכנאות פרטי ?

    • חברת ייעוץ משכנתאות היא חברה שבנויה מאוסף של אנשי מקצוע שמתמקצעים אך ורק בעולם המשכנתאות ונפח העסקאות הוא כזה שנותן יתרון על פני יועץ משכנתאות פרטי שעושה מספר עסקאות בשנה. במקרה של חברה – הגודל כן קובע לגבי יכולת המיקוח ומבחן התוצאה מול הבנקים שמתבטא בחסכון במשכנתא.
    • חסכון של הרבה זמן ובירוקרטיה וריצות לבנקים ללקוחות שרוצים בתהליך לקיחת המשכנתא.
    • יכולת לתת מענה כוללני ללקוח גם במקרים מאוד מורכבים של משכנתאות.
    • עבודה מול גופים בנקאיים וחוץ בנקאיים במקביל והיכולת לתת פתרון כולל למשכנתאות מורכבות

     

    ערכים חשובים בבחירת חברת ייעוץ משכנתאות הטובה ביותר עבורך

    בבואנו לבחור חברה לייעוץ משכנתאות חשוב שנסתכל על הערכים המרכזיים שהחברה חורטת על דגלה ושקריטיים לביצוע מוצלח של ההעסקה הכי חשובה שאולי תעשו אי פעם במהלך חייכם:

    • אמינות: מייצגים אך ורק את הלקוח ולא את הבנק תוך שקיפות מוחלטת לאורך התהליך ובניית תוכנית ניהול סיכונים.
    • מקצועיות: הבנה ומיפוי הצרכים של התא המשפחתי, בניית התמהיל אופטימאלי, ניהול המשא ומתן מקצועי מול הבנקים לחסכון מקסימאלי.
    • זמינות: אנחנו מבינים את הלחץ שהלווה נמצא בו בתהליך וזמינים עבורו בכל שלב מתחילת התהליך, עד סופו וגם אחרי.
    • שירות: הלקוח מעל לכל. ליווי צמוד תוך הענקת שקט נפשי לאורך התהליך עד לחתימה על המשכנתא

     

    משכנתא רק עם חברה לייעוץ משכנאות מומחית בתחום

    א.ח. יובלים ייעוץ וייזום – חברה לייעוץ משכנתאות בע"מ דוגלת במצוינות ומקצוענות ללא פשרות, יחס אישי ושקיפות מלאה במטרה לבנות משכנתא אישית עם ליווי וייעוץ צמודים. הבנת הצרכים ,בניית התמהיל הנכון והליווי הצמוד הם המפתח לחסכון משמעותי בעלויות המשכנתא.

    א.ח. יובלים בע"מ הוקמה ע"י מר אליעזר חזות – יועץ משכנתאות בעל רקע פיננסי ובנקאי עשיר ששם לו למטרה לעזור למשפחות לחסוך המון כסף בתהליך לקיחת המשכנתא.

    מר אליעזר חזות הוא גם ייזם נדלן ב-10 שנים אחרונות, ובעבר כיהן כ-28 שנה כסמנכ"ל פיתוח בחברות הייטק שונות וניהל פרויקטים מורכבים עם תקציבים גדולים תוך עבודה צמודה עם העולם הפיננסי.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל