ליצירת קשר

    יועץ משכנתאות בצפון

    רכישת דירה היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שאדם מקבל בחייו, בין אם זו רכישה למגורים או להשקעה. במחירי הדיור של היום שהולכים ועולים משנה לשנה, כמעט בלתי אפשרי לרכוש בית ללא לקיחת משכנתא, ובשל גודל המשכנתא ואורך החיים הארוך שלה, על רוכשי הדירות לתכנן היטב כיצד לגשת לעסקה בצורה המיטבית.

    תפקידם של יועצי המשכנתאות בצפון חשוב מאוד. בין אם אתם זוג צעיר ללא תמיכת הורים, ובין אם אתם משפרי דיור שמחפשים לעבור לדירה חדשה העונה על הצרכים שלכם, תהליך של חיפוש וקניה של דירה על כל ההיבטים הפיננסים שמתלווים אליו הוא תהליך מורכב. יועצי משכנתאות רבים העובדים בצפון הארץ מלווים ונותנים תמיכה צמודה ללקוחות הרבים שתוהים האם יוכלו לקבל משכנתא בתנאים טובים יותר ממה שהבנק מציע.

    מקצוע ייעוץ המשכנתאות הפרטי החל לפעול בישראל לפני מספר שנים לא רב, יחסית מקצוע צעיר, מתוך הבנה לתת מענה במתן בייעוץ מקצועי וליווי צמוד בתהליך רכישת דירה וקבלת המשכנתא. אם בעבר, הלווים עבדו בעיקר מול יועצי משכנתאות של הבנקים שמחויבים למטרות הבנק, להחלטותיו ולקווי השיווק שלהם, אזי היום הלווים יכולים להיעזר בשירותיו של יועץ משכנתאות פרטי שעובד עבורם, ולא להיות מחויבים לרווחיות הבנק, אלא רק לצרכי הלווה.

    אם אתם מתעניינים בלקיחת משכנתא ומתגוררים בחיפה, בקריות או בצפון הארץ, אל תהססו – צרו קשר עם אליעזר חזות, יועץ משכנתאות מנוסה ומוכר.

    איך לבחור נכון יועץ משכנתאות בצפון?

    סוף סוף מצאתם דירה שמתאימה לצרכים שלכם. עכשיו מגיע השלב המורכב באמת: איך לקחת את המשכנתא הטובה ביותר ? רוב האנשים במצב הזה הולכים ישר לבנק שלהם מתוך מחשבה או נאיביות שהם יקבלו את המשכנתא הטובה ביותר שם. אולם למרבה ההפתעה, יועץ המשכנתאות של הבנק לא בהכרח יתן לכם את המשכנתא האופטימאלית.

    אם אתם גרים בצפון וצריכים לקחת משכנתא שתתאים למצב הכלכלי שלכם ואתם לא יודעים איך ומה לשאול את הבנקאי, יש לכם את האופציה לקחת יועץ משכנתאות פרטי שייצג רק אתכם. כשם שאנו פונים לרופא כאשר אנו לא מרגישים טוב, אנו ממליצים לפנות ליועץ משכנתאות עם הבנה עמוקה בתחום הפיננסים והמשכנתאות.

    איך מוצאים יועץ משכנתאות מקצועי?

    נסקור בקצרה כמה מהנקודות החשובות ביותר:

    ניסיון, כמו בתחומים רבים אחרים, חשוב להיות בעל ניסיון רב בייעוץ משכנתאות, ניסיון המעיד על הבנה מעשית של העולם הפיננסי.

    יצירתיות, יכולת לבנות תמהיל משכנתא מותאם אישית שיחסוך לכם הרבה כסף.

    אמינות ויכולת להזיז דברים, יועצי משכנתאות מקצועיים, אמינים ושאפתנים יעשו מעל ומעבר כדי לעזור לכם להבטיח שתקבלו את המשכנתא בתנאים הטובים והנוחים ביותר עבורכם. לכן, כדי להגשים את החלום של קניית דירה, יש צורך בחשיבה מעמיקה ויסודית כבר בשלבים מוקדמים של העסקה.

    מה חשוב לבדוק עם יועץ משכנתאות בצפון?

    אישור המשכנתא ותנאי המשכנתא מושפעים מגורמים שונים כגון שווי הנכס, היבטים משפטיים של הנכס, טיב הלקוח, הכנסות הלקוח, היכולת ביטוחית של הלקוח ועוד. יועץ משכנתאות הוא הגורם המתכלל בעסקה, שפועל מול כל בעלי המקצוע השונים המעורבים בתהליך רכישת הדירה ולקיחת המשכנתא, ולכן חשוב מאוד לבחור בעלי מקצוע מתאימים ומקצועיים שלא יווצרו בעיות כתוצאה מחוסר מקצועיות של בעלי המקצוע.

    ראשית חשוב לבדוק האם ניתן לקבל אישור עקרוני למשכנתא, לא את כל הבקשות הבנקים מאשרים באופן אוטומאטי ובמקרים מסוימים יידרשו מסמכים נוספים כדי לאשר את הבקשה.

    בכל מקרה, מומלץ וחשוב עקרונית לקבל אישור עקרוני למשכנתא לפני שסוגרים על דירה וחותמים על חוזה רכישה. יש לוודא שהנכס עומד בקריטריונים הנדרשים בהלוואה.

    עמלות והוצאות נלוות – חשוב לבדוק היבטי מס (מס רכישה ועוד) עתידיים, עמלות והוצאות שיש לשלם תוך כדי תהליך רכישת הנכס ולקיחת המשכנתא.

    הטבות וזכאות למשכנתא – בדקו אם אתם זכאים. משרד השיכון והבינוי מעניק הלוואות בריביות מופחתות לרוכשי דירה ראשונה, לאנשים עם מוגבלות ולרוכשי דירה בישובים עם עדיפות לאומית.

    שינויים ביכולת ההחזר החודשי, תמחור המשכנתא של הבנקים משתנה מעת לעת ומושפע מהיכולת הכלכלית והפיננסית של הלווה, מרמת הסיכון ומעלות גיוס הכספים ועוד. גובה החזר החודשי עלול לגדול במהלך חיי הלוואה כתוצאה משינוים בריביות בחלק מהמסלולים של המשכנתא. יתכן שיהיו גם עמלות פרעון מוקדם בבואנו לסגור הלוואות מסוימות – חשוב לשים לב.

    לאחר החתימה על המשכנתא, על הלווה להעמיד לבנק את הבטחונות, לרבות מכתב אזהרה, ביטוח חיים ללווה, ביטוח מבנה, הערכת שווי ע”י שמאי ועוד. חשוב להבין את הבטוחות הנדרשות לעסקה ועלותם הכספית.

    האם יש חשיבות למקום הגיאוגרפי של יועץ המשכנתאות?

    יתכן שחבר לספסל הלימודים שלך המליץ על יועץ משכנתאות מעולה שחסך לו המון כסף ורק עליו אתה יכול לסמוך, אלא רק שהמשרד שלו נמצא בצפון. אתה מיד חושב שהצפון רחוק מאוד ממך, הרי אתה גר בגבעתיים!!, למה שלא תחפש יועץ שקרוב למקום מגוריך ?

    בעצם, כיום זה ממש לא משנה אם היועץ הוא מהצפון או מהדרום. גיאוגרפית ניתן לטפל בכל לקוח שנמצא בכל נקודה בארץ היות והכל מתבצע דיגיטלית מול הלקוח וגם מול הבנקים. היום ניתן לקיים פגישות בקלות דרך האמצעים הדיגיטאלים שעומדים לרשותנו או בפגישות פרונטאליות מול הלקוח (זום, וואטסאפ, אימיליים ועוד). היכולות האלה, למעשה, רק מגבירות את התחרותיות בשוק המשכנתאות וזה עושה רק טוב לצרכנים. ניתן היום לבצע משכנתא בסניף בבנק בצפון שיוצא במבצע של הטבות ריבית כדי לעמוד במכסת הגיוס שלו עבור לקוח מהמרכז או מהדרום, אפשרי בהחלט. למרות שמשרדנו ממוקם בקריות, אנו משרתים לקוחות מכל רחבי הארץ, מקרית שמונה ועד באר שבע. מה שחשוב באמת הוא לעבוד עם יועץ משכנתאות מקצוען שיודע לעבוד עם כל הבנקים וכל הגופים הפיננסיים החוץ בנקאיים הגדולים בארץ. שוק המשכנתאות היום הוא מפותח ויש תחרות לא קטנה מול בנקים וגופי אשראי חוץ בנקאיים והאפשרויות הם מגוונות. יועץ משכנתאות טוב, יודע לאיזה בנק לפנות, עם איזה סניף לתקשר ומול איזה בנקאי לעבוד והוא ימצא לך את המשכנתא הטובה ביותר

    ייעוץ משכנתאות בצפון או ייעוץ משכנתאות בקריות? מה הכי כדאי?

    פחות משנה המיקום, הכי חשוב זה הקשר שלך עם היועץ משכנתאות שעומד מולך וכמה אתה סומך עליו ומאמין שיביא לך התוצאות הרצויות. האחריות המקצועית של היועץ היא משמעותית ויש לה השלכות ארוכת טווח, כי זו העסקה הכי גדולה שתעשו אי פעם בימי חייכם.

    הבנקים למשכנתאות אינם מקבלים בקשות למשכנתא מכל יועץ משכנתאות שקיים בענף. היועץ חייב להיות מאושר בבנק וחייב שיהיה לו יפוי כוח מהלקוח לפני שהוא מבצע כל פעולה עבור המשכנתא של הלקוח. ענף המשכנתאות כולל יועצי משכנתאות פרטיים וחברות לייעוץ משכנתאות, הנבדלים זה מזה מבחינת תחום הפעילות, היקף העבודה, אופי הריביות ורמת הפעילות.

    בדקו את הניסיון של היועץ או המשרד והתאמתם לדרישות שלכם.

    האם חשוב לבחור יועץ משכנתאות בחיפה או בקריות?

    בחירת יועץ משכנתאות היא שלב חשוב וכדאי לבחור ביועץ מנוסה ומקצוען שידע לבנות את תמהיל המשכנתא ולהשיג את התנאים הטובים ביותר. המשרד ייעוץ משכנתאות שלנו ממוקם בחיפה/קריות ואנו משתפים פעולה עם כל הבנקים בישראל ועובדים עם רוב הגופים החוץ בנקאיים הרציניים. אנו מלווים מאות לקוחות מדי שנה בליווי משכנתא, חוסכים לא מעט כסף בהחזרים החודשים ובעלות הכוללת של המשכנתא ולפעמים החסכון יכול להגיע למאות אלפי שקלים. הצוות המקצועי שלנו ילווה, יבנה ויתפעל עבורכם את המשכנתא הטובה ביותר.

    אליעזר חזות, א.ח. יובלים ייעוץ וייזום בע”מ, יועץ משכנתאות בצפון

    מחפשים יועץ משכנתאות מומלץ בצפון ? זה לא משנה אם אתה גר במרכז העיר או בכל מקום אחר בארץ – אנו יכולים לעזור. אנו עובדים עם לקוחות מכל הארץ וידעים להשיג פתרונות משכנתא משתלמים ביותר. יועץ משכנתאות בצפון

    אל דאגה אם אתה לא יודע הרבה על עולם הפיננסים והמשכנתאות – בשביל זה אנחנו כאן. נסביר לכם בסבלנות את המושגים השונים בעולם המשכנתאות, החל מלוחות סילוקין ועד ההבדלים בין ריבית קבועה לריבית משתנה. אנו נראה לכם בסבלנות את כל השיקולים לבחירת משכנתא וניתן לכם את ההכוונה הנכונה לעתיד. אנו עובדים עם כל הבנקים וגופי האשראי במשק ומכירים את כל האפשריות מימון הקיימות, כך שתמיד נוכל למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבורך. יועצי הבנק פוגשים אותנו פעם אחר פעם בתיקי משכנתאות של הלקוחות שלנו ואנחנו יודעים לנהל איתם משא ומתן. נחסוך לך זמן וכסף! ליצירת קשר ולקבלת ייעוץ ראשוני חינם לחצו כאן ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם. אנו מזמינים אתכם לבקר בעמוד הפייסבוק שלנו לכל החדשות החמות על ריביות ומשכנתאות.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל