ליצירת קשר

    כיצד יועץ משכנתא חוסך לך כסף וזמן?

    רוב האנשים חושבים שהתפקיד של יועץ משכנתא טוב הוא רק להשיג ריביות משכנתא נמוכות וטובות יותר מהבנק. אך בפועל, הריביות הם חלק קטן מההסתכלות הכוללת של יועץ משכנתאות מקצועי ואיכותי שמלווה אותך בתהליך לקיחת המשכנתא במאמר הבא אנו נדבר איך יועץ משכנתא יכול לחסוך לך המון כסף ובעיקר זמן.

     

    להבין אם העסקה אליה אתה נכנס אכן מתאימה לך

    יועץ משכנתאות מקצועי יבדוק לפני על העסקה, האם היא טובה עבורך מבחינה כלכלית ומימונית.

    זה מתבטא בכך, שהוא צריך לבחון את כדאיות העסקה הכלכלית ביותר עבורך על ידי בדיקת נושאי המימון השונים.

    היועץ יסביר וינמק ובשקיפות מלאה האם כדאי ללכת על העסקה הזו ומהם הסיכונים ועלויות המימון מבחינה פיננסית כדי להתאים את הפתרון עבורך ולעזור לך לקבל החלטה בנוגע לדירה שאותה אתה מעוניין לרכוש.

    בנוסף, עליו להרים תמרורי אזהרה במידה והוא רואה סיכון מסוים ברכישה של הדירה.

     

    לבנות עבורך תמהיל משכנתא מדויק ומותאם אישית

    על מנת שהיועץ יוכל לבנות תמהיל משכנתא מותאם לצרכיך האישיים, עליו לבצע ניתוח מעמיק של המצב הפיננסי שלך ומה הם התכניות שלך לשנים הבאות.

    יועץ משכנתא טוב ימפה את הצרכים הפיננסים שלך ובהתאם יתאים את גובה ההחזר המקסימאלי אליו אתה יכול להגיע. לאחר שנקבע גובה ההחזר החודשי , יוכל היועץ לתכנן את התמהיל הנכון והטוב ביותר תוך הסתכלות על מכלול הפרמטרים.

     

    לנהל מו"מ עם הבנקים לטובת ריביות נמוכות

    לאחר שיועץ בונה את התמהיל, היועץ מתחיל תהליך של מכרז בין מספר בנקים למשכנתאות ומנהל מו"מ כדי לקבל את התנאים והריביות הכי טובות שאפשר לקבל.

    חשוב לדעת, שיועץ המשכנתאות לא יכול לעשות קסמים ולהשיג תנאים או ריביות שונות מהותית ממה שמקובל באותה התקופה. אבל בהחלט תוכל לקבל מהיועץ כמה אלטרנטיבות שמהם תוכל לבחור את הזולה ביותר ושתהייה נמוכה ממחיר השוק.

     

    ללוות אותך בתהליך לקיחת המשכנתא

    אמנם זה נשמע יחסית פשוט, אך משכנתא לא נלקחת ביום אחד.

    מדובר בתהליך שלוקח מספר שבועות או חודשים. בזמן התהליך, היועץ אמור להיות איתך בקשר ולעזור לך לנהל את התהליך, ובין היתר, גם לקדם את התהליך במידה ונתקע מסיבה כלשהי.

     

    ללוות אותך לאחר לקיחת המשכנתא

    מומלץ לבדוק את המשכנתא שלך אחת לכמה שנים ולכן חשוב שיועץ משכנתאות שלך ילווה אותך גם לאחר לקיחת המשכנתא על מנת לוודא שאכן המשכנתא שנלקחה תואמת להכנסות שלך ולמצב הכלכלי שלך.

     

    לסיכום

    במידה ואין לך את הידע והיכולת להתעסק בנושאים אלו באופן עצמאי, אנו בהחלט חושבים שכדאי לך לקחת יועץ משכנתאות מקצועי שילמד להכיר אותך באופן אישי, יבנה עבורך תמהיל משכנתא נכון, ישיג לך תנאים טובים יותר בבנק, יעשה סקר שוק למענך, וילווה אותך לאורך לקיחת המשכנתא ואחריה, ולמעשה, יועץ המשכנתאות עושה עבורך את כל העבודה "הקשה", חוסך לך כאבי ראש ובזבוז זמן, ומקנה לך שקט נפשי שאתה כל כך זקוק… ובעיקר

    ראוי לו!

    כי למה לשלם יותר? כשאפשר פחות, בהרבה…

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל