ליצירת קשר

    משכנתא ללא הון עצמי

    מבוא למשכנתא ללא הון עצמי

    משכנתא היא הלוואה ניתנת בדרך כלל על ידי בנק או מוסד פיננסי אחר. הוא מובטח בדרך כלל על ידי נדל"ן, כגון קרקע או בית, המשמש כבטוחה. הלווה עשוי לשלם ריבית על ההלוואה לאורך זמן בתשלומים תקופתיים (כגון חודשי או רבעוני) וכולל החזרי קרן וריבית

    משכנתא ללא הון עצמי היא משכנתא שנלקחת מהבנק או מגוף חוץ בנקאי לטובת רכישת נכס להשקעה ו/או משכנתא להשלמת הון עצמי לטובת רכישת נכס חדש ו/או משכנתא שנלקחת ע”י ההורים לטובת השלמת הון עצמי לרכישת הנכס ע”י אחד הבנים שאין ברשותם את ההון העצמי המספיק לרכישת הנכס. בבואנו להתחיל תהליך של משכנתא ללא הון עצמי, צריך לבצע תכנון פיננסי מדויק של מקורות הכסף הכוללים שנדרשים לרכישת הנכס, עלויות המימון וההחזר החודשי שנצטרך להחזיר כל חודש בסוף התהליך. גרים באיזור הצפון? יועץ משכנתאות בחיפה יכול לעזור לכם!

    בדרך כלל תהליך גיוס הכסף של משכנתא ללא הון עצמי הוא מורכב יותר, היות והוא בנוי על גיוס כספים מכמה מקורות שונים (יותר ממשכנתא אחד) ועל שעבוד של יותר מנכס אחד ורצוי מאוד להעזר ביועץ משכנתאות מקצועי ומיומן. הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת לקיחת הלוואה לקניית נכס ללא הון עצמי הוא מחיר עלות הנכס, הריבית שתשלמו על ההלוואה וההחזר החודשי הכולל שתצטרכו לשלם מכלל המשכנתאות שילקחו.

    מי צריך משכנתא ללא הון עצמי?

    • משקיעים שרוצים לרכוש נכס להשקעה ואין להם הון עצמי פנוי וזמין (כמובן בתלות במבחני הכנסות ובתלות נכס קיים שניתן לשעבד לטובת המשכנתא).
    • זוגות שרוכשים דירה דרך הגרלת מחיר למשתכן (נדרש הון עצמי יחסית נמוך של כ 60-100 אלף שח)
    • רכישה של דירה ראשונה לבעלי הון עצמי נמוך או אפסי. ניתן להשלים את הרכישה ע”י הון עצמי שיוזרם מההורים שיקחו משכנתא על הנכס שלהם הקיים (הלוואת נדוניה או משכון הנכס הקיים).

    מדוע השקעה בנדל"ן היא רעיון טוב לעתידך?

    מדוע השקעה בנדל"ן עבור העתיד שלך עשויה להיות רעיון טוב ?. השקעה בנדל"ן היא אחת ההשקעות היציבות והפחות תנודתיות (ביחס לשוק ההון) לאורך השנים, המשלבת סיכון נמוך לפחת עתידי של נכסים, מה שהופך לאופציה אטרקטיבית עבור אנשים המעוניינים להגדיל את ההכנסה החודשית שלהם על ידי קנייה והשכרה נכס נדל"ן להשקעה. נדל"ן מספק זרם קבוע של הכנסה חודשית. החיסרון בהשקעה בנדל"ן הוא שלא תמיד קל להתעסק עם שוכרים לאורך זמן, תקלות בנכס שדורשות טיפול והשקעה של זמן בניהול ותחזוקת הנכס.

    מסקנה והשלבים הבאים על מימון הבית שלך ללא עמדת הון עצמי

    משכנתא ללא הון עצמי היא פתרון אפשרי לאנשים שרוצים לקנות נכס אך אין להם מספיק כסף למקדמה. חשוב שתבינו את כל התנאים והדרישות לפני שתבחרו באפשרות זו. המסקנה של סעיף זה היא שישנן דרכים שונות לממן את הבית ללא הון עצמי. עם זאת, שיטות אלו דורשות תכנון פיננסי קפדני וביצוע קפדני.

    השלבים הבאים למימון הרכישה ללא העמדת הון:

    • לקחת בחשבון משכון ושעבוד של הנכס הקיים והנכס הנרכש להעמדת משכנתא ללא הון עצמי.
    • אם יש לך משכנתא בריבית גבוהה מהריבית בשוק והחזר חודשי גבוה, שקלו למחזר אותה כדי להקטין את ההחזר החודשי ואת הריביות ובכך להקטין את סך כל ההחזר החודשי כדי לעמוד ביחס החזר.
    • תכנון פיננסי מדויק של סך המשכנתאות שנצטרך לקחת בשביל לרכוש את הנכס ללא הון עצמי ומה יהיה גובה ההחזר החודשי המקסימאלי שנצטרך לשלם לבנק.
    • להתחיל את התהליך של בניית ההון העצמי עוד לפני שרוכשים את הנכס. בזמן שקונים נכס ולוקחים משכנתא לפי אחוזי מימון המותרים, רצוי שההון העצמי יהיה כבר זמין (משכנתא שנלקחה על הנכס הקיים) ומוכן לתשלום ראשוני לפני המשכנתא של הבנק על הנכס הנרכש.

    בעלות על נכס היא אחת ההחלטות הפיננסיות החשובות ביותר שתקבלו בחייכם. חשוב לתכנן את הכספים בקפידה ולוודא שאינך לוקח על עצמך יותר מדי חובות ו/או החזר חודשי גבוה מדי.

    5 משכנתא רק עם חברה לייעוץ משכנאות מומחית בתחום

    א.ח. יובלים ייעוץ וייזום – חברה לייעוץ משכנתאות בע"מ דוגלת במצוינות ומקצוענות ללא פשרות, יחס אישי ושקיפות מלאה במטרה לבנות משכנתא אישית עם ליווי וייעוץ צמודים. הבנת הצרכים ,בניית התמהיל הנכון והליווי הצמוד הם המפתח לחסכון משמעותי בעלויות המשכנתא.

    א.ח. יובלים בע"מ הוקמה ע"י מר אליעזר חזות – יועץ משכנתאות בעל רקע פיננסי ובנקאי עשיר ששם לו למטרה לעזור למשפחות לחסוך המון כסף בתהליך לקיחת המשכנתא.

    מר אליעזר חזות הוא גם ייזם נדלן ב-10 שנים אחרונות, ובעבר כיהן כ-28 שנה כסמנכ"ל פיתוח בחברות הייטק שונות וניהל פרויקטים מורכבים עם תקציבים גדולים תוך עבודה צמודה עם העולם הבנקאי והפיננסי.

     

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל